در چهارمین روز از ایام ده مبارک فجر با حضور معاون عمرانی استاندار،فرماندار،اعضای شورای اسلامی شهر،مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان چهار پروژه عمرانی شهرداری میبد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در آغاز این مراسم حفیظی شهردار میبد با اشاره به اینکه دوستی بین مردم و مسئولان از برکات انقلاب اسلامی بوده است،تصریح کرد:حضور فعال و همراهی مردم در کشور نهادینه شده و مردم خود را صاحب انقلاب می دانند و با حضورشان وظیفه دینی و انقلابی خود را انجام می دهند. امروز در کنار برنامه های پیش بینی شده چهار پروژه و در بخش های مختلف مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: این پروژه ها با مجموع هزینه کرد 835 میلیون تومان شامل تقاطع شهداء بیده،فاز دو پارک بهاران،بوستان شهداء ده آباد،بوستان امام صادق شهیدیه است که به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین بیان داشت: ما در مناسبت های مختلف آینده و بدون توقف پروژه های عمرانی بیشتری را آماده و به بهره برداری می رسانیم تا انشاا... همه اهالی شهرستان از آنها استفاده کنند.

در ادامه آقای مهندس نوروزی معاون عمرانی استاندار ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های شهراری و شورای اسلامی شهر،امروز با توجه به وضعیت مالی که شهرداریها با آن مواجه هستند الحمدا... پروژه هایی توسط شهرداری در حال اجرا است که می تواند در شکوفایی شهر نقش بسزایی داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا